فیلم‌های سینمایی امروز تلویزیون (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) آیا شبکه خبر ۲ صدا و سیما هک شد؟ + فیلم «عیسی بخشی» آخرین بازمانده بخشی‌های کرمانج خراسان شمالی درگذشت + علت فوت صداوسیما یکی از بهترین‌هایش را از دست داد فیلم‌‌های سینمایی امروز تلویزیون (جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) «لالایی» در شبکه نمایش خانگی | عمو پورنگ بازیگر شد سریال جدید «رخنه» درباره امنیتی‌ترین عملیات نفوذ + زمان پخش ماجرای عجیب آهنگ «تنهاترین عاشق» که به نام فریدون فروغی دست‌به‌دست می‌شود! + فیلم چرا تکرار «پایتخت ۶» پخش نمی‌شود؟ روایت پردیس پورعابدینی از سکانس ملاقات شرعی با شهاب حسینی در «گناه فرشته» + فیلم برگزاری گردهمایی کارشناسان روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر کشور در مشهد مقدس بازیگر فیلم سینمایی «اخراجی‌ها ۲»: روش تدریس تام‌کروز در «تاپ‌گان» متعلق به یک خلبان ایرانی است خانه انیمیشن UP در دنیای واقعی + فیلم و عکس معاون وزیر فرهنگ: سابقه ایران و عراق در حوزه فرهنگ و ارتباطات درخشان است درباره زنده یاد حسن حامد، نمایشنامه نویس و کارگردان فقید مشهدی| خاموشی در اوج درخشش کاش سریال بود! | درباره «مست عشق»، فیلم مهم حسن فتحی بازدید هیأت رسانه‌ای ایران از مؤسسه العلمین عراق + تصاویر ویژه‌برنامه «کوی محبت» در شب شهادت امام جعفر صادق (ع) + زمان پخش فیلم‌های سینمایی تلویزیون برای تعطیلات آخر هفته (۱۳، ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + زمان پخش و خلاصه داستان
سرخط خبرها

توضیحات رضا رویگری درباره ویدئوی پول‌پاشی| پیش‌داوری نکنید+ فیلم

  • کد خبر: ۱۱۲۳۴۵
  • ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰
  • ۳
توضیحات رضا رویگری درباره ویدئوی پول‌پاشی| پیش‌داوری نکنید+ فیلم
رضا رویگری با انتشار ویدئویی در اینستاگرام درباره ماجرای پول‌پاشی توضیحاتی داد و گفت: از کسانی که از من و خانواده‌ام بد گفتند، راضی نیستم.

به گزارش شهرآرانیوز، در ویدئویی که دیروز منتشر شده، می‌بینیم عده‌ای به اسم گلریزان بر سر و صورت رضا رویگری پول می‌پاشند. در جوابیه تصویری رضا رویگری فردی که با نام خانوادگی اصغری که خودش را دوست وی معرفی می‌کند حضور دارد.

رضا رویگری بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون در این ویدئو اظهار داشت: برخی بدون این که بدانند، قضاوت می‌کنند. اگر می‌خواهید بزرگ شوید مثل آقای اصغری باشید که از شیر مرغ تا جان آدمیزاد برای من تهیه کردند. من الان بهتر هستم و اعصابم راحت‌تر است. تا روزی که زنده هستم ایشان را دعا می‌کنم.

وی با بیان این که من و امین فرزانه نیاز به فالوئر (دنبال کننده) نداریم گفت: کسانی که به فالوئر نیاز دارند این چیز‌ها را  در قالب پست در اینستاگرام می‌فرستند. لطفا پیش داوری نکنید. من عاشق مردم ایران هستم و دوست دارم بی منت کار کنم. از روزی که این ماجرا‌ها شروع شد، هر کسی که به من یک تومان داده بیاید دو تومان بگیرد. من باید برای آقای فرزانه کادو می‌گرفتم. ولی ایشان این قدر بزرگوار است که هر چه کادو گرفته بود روی سر من ریخت.

اصغری، دوست رضا رویگری نیز در ادامه این ویدئو گفت: من امین فرزانه را می‌شناسم. این برنامه گلریزان مراسم جمع آوری پول نبود. آقای رویگری نیازی به جمع آوری پول ندارد. او به تولد امین فرزانه، رفیق قدیمی‌اش می‌رود. او مطابق رسمی قدیمی هر چه کادو گرفته روی سر آقای رویگری می‌ریزد. هر محله‌ای برای خودش رسمی دارد و رسمی امین فرزانه هم این است. کسانی که نقد می‌کنند در عروسی‌ها روی سر بقیه شاباش می‌ریزند.

 

تعداد بازدید : 1699
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
Ahmad
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۶
0
0
چندتا از هنرپیشه هایی که در اواخرعمرشان دارن گدایی میکنن.یکیش همین رویگری.مگه تود دوران اوج کم در امد داشتین؟!فقط دنبال عیش ونوش بودن واصلا به آینده فکر نکردن.وگرنه امروزه هنرپیشه های خیلی معمولی وبی نام ونشان صاحب خونه وبهترین ماشین و گرین کارت و....
اکبر
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
0
0
آن موقعی که در رامسر همه رقم عشق و حال می کردی فکری هم برای این روزهات می کردی
فرهاد کارگر از شیراز
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
0
0
زندباشی اقای رضا رویگری. امیدوارم همیشه کیان ایرانی سلامت باشه گل ریزون هم مبارک.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->